Machine Games bude počítačová hra, ktorá vznikla na základe kresieb vynálezov zo Základnej školy Bytča. Do hry budú okrem troch víťazných vynálezov (vykladač riadov, pripravovač jedla a ARTmachine) zakomponované aj vynálezy ďalších detí zo zúčastnenej triedy ZŠ Bytča. Vysokoškoláci na základe detských návrhov a po konzultácii s mentormi z Detsche Telekom IT Solutions pripravili koncept hry a následne demo. Počítačová hra sa odohráva na pôde školy, kde sa pokazili vynálezy a tak vyučvanie nemôže ďalej prebiehať. Úlohou hráča je v jednotlivých minihrách postupne opravovať vynálezy, aby mohla škola ďalej fungovať. Na začiatku hry si deti vyberú postavičku, s ktorou budú hrať – chlapec alebo dievča. Grafiky do hry vyrábajú študenti Súkromnej školy umeleckého priemyslu v Žiline.
Autori nápadu: Deti zo základnej školy v Bytči
Programátori: Andrea Tinková, Natália Sýkorová, Martin Hajdučík a Peter Paciga z Fakulty elektrotehchniky a informačných technológií UNIZA, Dávid Kačurík z Fakulty elektrotechniky a informatiky TUKE
Komunikácia: Júlia Liščáková a Kristína Kostelanská z Pedagogickej fakulty TRUNI
Grafici: Pavol Kysela, Martin Kopera, Juraj Gabčík zo Súkromnej školy umeleckého priemyslu v Žiline
Patrón vynálezu: Deutsche Telekom IT Solutions